Har tränat med Pinnen

Haha jag har typ inte lagt ut på 4 månader för jag fatta mig inte på bogg ,  I dag har jag tränat med pinnen själv nice eller vad?  De va 5 plus och regna men nu är det soligt men båser som tusan!  Det gick bra :)  Nu sitter själv här pappa och marcus är där borta typ inte här haha   Jag sitter och planerar när några i 6an i min klass ska tälta med mig på gålsgrund eller hålön Myspys eller vad? :D:D:DHaha jag har typ inte lagt ut på 4 månader för jag fatta mig inte på bogg ,  I dag har jag tränat med pinnen själv nice eller vad?  De va 5 plus och regna men nu är det soligt men båser som tusan!  Det gick bra :)  Nu sitter själv här pappa och marcus är där borta typ inte här haha   Jag sitter och planerar när några i 6an i min klass ska tälta med mig på gålsgrund eller hålön Myspys eller vad? :D:D:D

Kommentarer
Postat av: lina :D

ska vi tälta ?, vikka ska va med ?;)<3

2010-03-25 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0